- Opiekunem, doradcą udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest Właściciel Willi
- Apartament wynajmowany jest na doby lub dłuższe pobyty w zależności od oferty specjalnej.
- Płatność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu i zameldowania.
- Rezerwacja:
- Rezerwacji dokonać można w formie telefonicznej bądź mailowej. Numery telefonów jak i adres mailowy zostały wskazane przez Administratora w zakładce Kontakty na stronie głównej prezentowanego apartamentu.
- Rezerwacje uznaje się za potwierdzoną w chwili wpłaty zadatku na konto Wynajmującego. Po wpłacie Najemca otrzyma potwierdzenie o dokonanej rezerwacji w formie elektronicznej .
- Zaliczki na poczet rezerwacji
- W przypadku rezerwacji standardowych dokonanych mailowo lub telefonicznie są one potwierdzane wpłatą zadatku w wysokości 30 % wartości rezerwacji na konto bankowe. Zadatek jednak nie może być mniejszy niż wartość pierwszego noclegu danej rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż na 14 dni przed godziną 12 w południe dnia przyjazdu zwrócona zostanie kwota zadatku pomniejszona o 20%, jednak nie mniejsza niż 50 zł kosztów manipulacyjnych.
- W przypadku próby anulowania rezerwacji w terminie późniejszym niż na 14 dni przed godziną 12 dnia przyjazdu, całość kwoty zadatku zostanie zachowana przez Właściciela apartamentu.
- Jednocześnie istnieje możliwość przepisania zaliczki na inny termin rezerwacji bez dodatkowych kosztów, o ile rezygnacja nastąpiła nie mniej niż 14 dni przed pierwszym dniem rezerwacji.
- W przypadku nie zgłoszenia się Osoby najmującej w wyznaczonym terminie rezerwacja zostanie anulowana , a wpłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi.
- Doba hotelowa trwa od 15:00 do 11:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu gość powinien zgłosić do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę dostępności Apartamentu.
- Osoby nie zameldowane w Apartamencie mogą przebywać w obiekcie od godz. 7:00 do 22:00
- Gość Apartamentu nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin meldunku.
- Właściciel Willi może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażących naruszył regulamin obiektu.
- Willa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w Właścicielowi, co umożliwi niezwłoczną reakcję i usunięcie niedogodności.
- Właściciel Willi ma obowiązek:
– zapewnić warunki nieskrępowanego wypoczynku gościa,
– zapewnić bezpieczeństwo pobytu w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu,
– zapewnić uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Willi
– umożliwić przechowywanie sprzętu rekreacyjnego gościa – na życzenie
- Na życzenie gościa świadczy następujące usługi:
– udzielanie informacji związanych z pobytem i atrakcjami Muszyny
– udostępnianie rowerków górskich należących do Właścicieli – w miarę ich dostępności
– udostępnienie Siłowni i salki fitness należących do właścicieli Willi – w miarę jej dostępności /odpłatnie/
- Właściciele Willi nie odpowiadają za utratę lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, przedmiotów mających wartość artystyczną lub naukową pozostawioną w pokoju.
- Gość powinien powiadomić Właściciela o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Gość Willi ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń w Apartamencie oraz braki w wyposażeniu, powstałe z winy Gościa lub z winy osób Go odwiedzających
- W Apartamentach obowiązuje cisza nocna w godz. 22:00 do 6:00
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług Willi nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Właściciele Willi mogą odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój, gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Za zgubienie klucza do pokoju gość będzie obciążany kosztami wartości rynkowej kwoty dorobienia klucza i wymiany zamka.
- W pokojach jak i w całym obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i innego tytoniu. Za palenie w pokoju gość będzie obciążany kwotą 300 zł – za czyszczenie i odświeżanie pokoju.
- Gość Apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w Apartamentach grzałek, żelazek elektrycznych i innych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Przedmioty osobiste użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Właściciel Willi przechowa te rzeczy przez 1 miesiąc.
Życzymy miłego i atrakcyjnego pobytu
Pozostajemy do Państwa dyspozycji
Willa Stara Chałpa
Ul. Polna 30
33-370 Muszyna
tel. 519 898 520
506 028 050
e-mail: muszyna.willa@gmail.com